به گزارش وزارت کشور، محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه استانداری تهران دستگاه حاکمیتی است و انتفاع مالی ندارد، گفت: شهرداری تهران در این حوزه به تکالیف قانونی خود عمل کند.
معتمدیان گفت: استانداری بر اساس جایگاه قانونی خود وظیفه نظارت عالیه بر صیانت از حرائم را خواهد داشت.
انتهای پیام/