دادیار دادسرای دیوان‌عالی کشور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۱۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، عظیم پور، دادیار دادسرای دیوان‌عالی کشور، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با ۱۵ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بود دیدار و به پرونده‌های آنها رسیدگی کرد.

دادیار دادسرای دیوان‌عالی کشور در اداره کل ارتباطات مردمی، به ۱۵ فقره درخواست مردمی بصورت استحضاری رسیدگی و دستورات لازم را جهت رفع و پیگیری به مشکلاتشان را صادر کرد.

عظیم پور با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، ضمن ملاقات با مدیرکل ارتباطات مردمی در خصوص روند برگزاری ملاقات‌های مردمی و راهکار‌های ارتقای خدمات به مراجعان به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این نشست، مدیرکل ارتباطات مردمی نیز با تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه پذیرش و پیگیری مطالبات مردمی، اعلام کرد: تلاش مجموعه بر این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی و سامانه‌های هوشمند، روند رسیدگی و پیگیری درخواست‌های مردمی به نحو مؤثر و نتیجه‌بخش دنبال شود.

در پایان، طرفین بر استمرار این تعاملات و همکاری‌های سازنده جهت بهبود فرآیند‌های ملاقات‌های مردمی و افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه قضایی کشور تأکید کردند.

انتهای پیام/