اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هوایی دیروز و دیشب رژیم صهیونیستی را به اهدافی در جنوب لبنان نقض آشکار تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی لبنان دانست و آن را بهشدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم نقض آتشبس از طرف رژیم صهیونیستی در چند ماه گذشته که به حدود ۵ هزار مورد رسیده و موجب آسیب به شهروندان لبنانی، تخریب زیرساختها و اخلال در روند بازسازی و توسعه اقتصادی این کشور شده است، این وضعیت را نتیجه بیعملی و مماشات مستمر ضامنان آتشبس -فرانسه و آمریکا- دانست و مسئولیت مستقیم آنها را در این باره متذکر شد.
انتهای پیام/