
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کریم بوستانی که پس از جدایی داریوش یزدی از باشگاه استقلال خوزستان به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، در نهایت رسما سرمربی این تیم در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر شد.
صبح امروز (یکشنبه) جلسهای با حضور مدیران گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان برگزار و نتیجه این شد که کریم بوستانی تا پایان فصل سرمربی استقلال خوزستان باشد.