معاون قضایی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست ۱۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن و مردمی ماندن قوه قضاییه و در راستای عمل به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان، مدیران قضایی و قضات در بین مردم و ارتباط بدون واسطه و چهره به چهره با مراجعان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مظفری معاون قضایی قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۱۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد. 

معاون قضایی قوه قضاییه در این دیدار‌ها که با حضور سید علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد، ضمن استماع مسائل و مشکلات مراجعان دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

در حاشیه این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در گفت‌و‌گو با میزان، با بیان اینکه در دیدار مردمی امروز به درخواست ۱۱ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی شد، اظهار کرد: اکثر پرونده‌هایی که امروز بررسی شدند، از نوع پرونده‌‎های معمولی بودند که همه روزه در محاکم مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و تنها یک پرونده دارای اصحاب دعوای بیشتری بود که مربوط به یک شرکت صنایع بسته بندی بود. 

معاون قضایی قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی عدلیه به درخواست ۱۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

وی ادامه داد: صاحبان بیشتر پرونده‌ها در گذشته تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ داشتند که همگی به معاونت قضایی آمده و پس از انجام بررسی‌های لازم، پذیرفته نشده بودند، امروز چند نفر از اصحاب دعوی مدارک جدید ارائه کردند که مقرر شد این پرونده‌ها مجدداً بررسی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری یادآور شد: تعداد پرونده‌های ماده ۴۷۷ که در معاونت قضایی در حال رسیدگی هستند به کمتر از ۲۵۰ فقره رسیده است و تلاش می‌کنیم حداقل دو گروه چند نفره از قضات و کارشناسان این پرونده‌ها را با دقت و سرعت بررسی کنند.

انتهای پیام/