سرپرست مدیریت سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد: امکان انتقال سهمیه سوخت از کارت سوخت به کارت بانکی برای مالکین خودرو فراهم شده است.
هنوز این طرح به طور کامل اجرا نشده و به سامانه هوشمند سوخت و سیستم بانک مرکزی متصل نشده است.
ما چهار ابزار برای سوختگیری داریم؛ تا زمانی که اپ موبایل به سرانجام نرسد، نمیتوانیم کارت بانکی را حذف کنیم.
کد خبر: ۴۸۳۸۰۲۹
تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۵
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_734964_400_300}