به گزارش سایپانیوز، علی شیخزاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تعدادی از مدیران ارشد شرکت از خطوط مونتاژ، رنگ، بدنهسازی، تکمیلکاری و ... بازدید کرد.
در این بازدید که در ایام نوروز و روزهای تعطیلات خودروسازان صورت گرفت، آخرین مراحل آماده سازی خطوط برای شروع پرقدرت تولید در سال جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید خود از امدادخودرو سایپا، آخرین وضعیت امدادرسانی به مشتریان در ایام نوروز را مورد ارزیابی قرار داد.
بر اساس برنامهریزی و هدفگذاری صورت گرفته، گروه خودروسازی سایپا در سال جاری در حوزه افزایش تولید، افزایش کیفیت و بهرهوری و اجرای فرهنگ چابکسازی و حرکت به سمت افزایش بهرهوری و ارائه خدمات نوین به مشتریان در دستور کار دارد.
انتهای پیام/