حجتالاسلاموالمسلمین محسنی اژهای در نشستهای هماندیشی خود با اعضای کمیسیونهاو فراکسیونهای مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بگوییم قوه قضاییه بیقانون عمل کند، بسیار بد است؛ همه جا باید به قانون عمل کنند، مخصوصا قوه قضاییه.
کد خبر: ۴۸۲۳۹۲۲
تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_660584_400_300}