نصب دستگاههای اندازهگیری بنزین در یک ماه آینده در شرکت پالایش نفت بندرعباس با پیگیریهای قضایی
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در پالایشگاه نفت بندرعباس از سال ۱۳۷۶ که به بهرهبرداری رسید، میتر نصب بوده، ولی به مرور زمان به خاطر مشکل عدم امکان تعمیرات اساسی (اورهال) میترها از کار افتاده و هم اکنون سیستم دیپ جایگزین آنها شده است. امیدواریم تا یک ماه آینده فرآیند اداری تکمیل شود و اقدامات فنی را شروع کنیم.
کد خبر: ۴۸۱۵۱۲۰
تاریخ: ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
خبرگزاری میزان - {$sepehr_media_614093_400_300}