بر اساس اعلام باشگاه نساجی مازندران، همسو با سیاستهای دولت و با توجه به تداوم آلودگی هوا و به منظور کاهش تردد و جلوگیری از افزایش آلایندهها و همچنین کاهش تهدید سلامت افراد آسیب پذیر، دیدار دو تیم هوادار و نساجی فردا جمعه ۳۰ آذر بدون حضور تماشاگران برگزار میگردد.
انتهای پیام/