این آقای قاضی دوست داشتنی

سریال آقای قاضی، داستان قضاوت‌های یک قاضی است که تمام موضوعات مطرح شده در آن براساس واقعیت می‌باشد، این سریال بازتاب بسیار چشمگیر و گسترده در شبکه‌های اجتماعی داشته که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

ابتدا محتوا‌های تقطیع شده سریال آقای قاضی ۲ که در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی منتشر شده‌اند، شناسایی و سپس میزان مصرف آنها محاسبه شده است.

تعداد پانزده هزار محتوای تقطیع شده در شش بستر تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله، روبیکا و رسانه‌های تصویری (یوتیوب) منتشر شده که در مجموع پانصد میلیون بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده است. این میزان مصرف، سریال آقای قاضی ۲ را به برترین سریال رسانه ملی در سال ۱۴۰۳، تبدیل کرده است. مجموعه تلویزیونی طوبی، چهارصد میلیون بازدید را در زمان پخش داشته است.

در آمار ارائه شده، ملاحظات ذیل در نظر گرفته شده است:


۱- صرفا مصرف (بازدید) محتوای ویدئویی در تمامی پلتفرم‌ها مدنظر بوده است.
۲- محتوا با رویکرد مثبت نسبت به برنامه در محاسبات آمده است.

اما کدام یک از آیتم‌های برنامه‌ها از نظر فراگیری و مصرف، بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است؟

سکانس‌های مربوط به بحث و صحبت‌های آقای قاضی با آسترکی

سکانس‌های مربوط به آقای قاضی و یادآوری خاطرات دخترش

احضار آقای قاضی به دادستانی به دلیل تهدید متهم

تقطیع‌های مربوط به شعرخوانی آقای قاضی

پرداختن به پرونده رادوشویچ و فساد در فوتبال

کلاهبرداری با تغییر صدا با استفاده از هوش مصنوعی

رسیدگی به پرونده گل محمد و به تصویر کشیدن مشکلات اتباع افغانستان

سرقت مقالات علمی دانشجو توسط استاد دانشگاه

کلاهبرداری و سوء استفاده از اموال دولتی (پرونده بیست و دوم)

جادو جنبل زن برای همسر (پرونده سی و هشتم)

 

{$sepehr_media_586128_400_300}

 

انتهای پیام/