خبرگزاری میزان – رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن هشدارها و درخواستهای بینالمللی، کمپین نسلکشی علیه غیرنظامیان فلسطینی را در نوار غزه دنبال میکند.
همزمان با این جنایتها، متحدان رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا همچنان ادعای «حق دفاع» را برای این رژیم مطرح میکنند.

گردانهای القسام:
یک بالگرد آپاچی صهیونیستی را در حالی که به سمت شهروندان در شرق اردوگاه البریج شلیک میکرد، با موشک هدف قرار دادیم.

جنگندههای رژیم صهیونیستی برجهای مسکونی را در اردوگاههای البریج و النصیرات بمباران کردند که در پی آن دهها نفر به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، طی یک تماس تلفنی گفتوگو کرد.

آستین در این تماس تلفنی بار دیگر بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی و «حق دفاع» این رژیم تاکید کرده است.

دفتر اطلاعرسانی غزه:
بیش از ۳۰ شهید در نوار غزه طی ساعات گذشته به شهادت رسیدند.
اشغالگران با بمباران اردوگاه النصیرات و دیرالبلح سعی در کنترل منطقه مرکزی دارند.
نظامیان صهیونیست قصد دارند شمال نوار غزه را تخلیه تا آن را به یک منطقه نظامی تبدیل کنند.

جنگندههای رژیم صهیونیستی میدان الکویت را در محله الزیتون بمباران کردند که در پی آن چندین نفر مجروح شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه:
شمار شهدای غزه به ۳۸ هزار و ۹۸۳ نفر و مجروحان به ۸۹ هزار و ۷۲۷ نفر افزایش یافت.
نظامیان اشغالگر صهیونیست در شبانهروز گذشته ۴ قتلعام را در نوار غزه مرتکب شدند که ۶۴ شهید و ۱۰۵ مجروح برجای گذاشت.
دفتر اطلاعرسانی غزه:
شمار شهدای خبرنگار غزه از آغاز جنگ تاکنون به ۱۶۲ نفر افزایش یافت.
ارتش رژیم صهیونیستی: نیروهای ما در حال حمله به مناطق مختلف در جنوب لبنان در پی حملات اخیر حزبالله به شهرکها هستند.
در همین راستا، شبکه المیادین اعلام کرد که یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی، مرکز ارتش لبنان را در اطراف شهرک «علما الشعب» هدف قرار داد.
بر پایه این گزارش، این حمله منجر به زخمی شدن ۲ سرباز ارتش لبنان شد.
رژیم صهیونیستی برای سومین بار با تمدید تعطیلی دفتر شبکه الجزیرة در قدس اشغالی و ممنوعیت فعالیت آن در اراضی اشغالی به مدت ۴۵ روز دیگر موافقت کرد.
انتهای پیام/