به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، چند وقتی است که بحث حضور پیمان اکبری در فدراسیون والیبال به عنوان دبیر مطرح شده است.
این شایعه در حالی مطرح شده که اکبری امسال هدایت تیم سایپا را در لیگ برتر والیبال برعهده دارد و البته نتایج چندان خوبی هم با این تیم نگرفته است.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این خصوص اظهار داشت: هنوز هیچ صحبتی در این مورد نشده و اگر هم قرار باشد او جدا شود باید صحبتهایی انجام شود. احتمالا ما جلسهای با او در این مورد خواهیم داشت و پس از آن برای ماندن یا رفتنش تصمیم گیری خواهیم کرد.