خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمله شب گذشته نیروهای سپاه پاسداران به مقر نیروهای موساد در اقلیم کردستان و نیروهای داعش در خاک سوریه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر، از این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران قدردانی و یادآوری کرد دوران بزن دررو تمام شده است.
متن توییت رئیس مجلس شورای اسلامی: «دست و بازوی برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان نستوه در سراسر منطقه را میبوسم که به آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریستهای حامی آنها مجدداً و با قدرت یادآوری کردند که دوران بزن در رو تمام شده است.»
انتهای پیام/