
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوبآهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر صحبتهایی انجام داد که گزیدهای از آن را در ادامه میخوانید:
*در بازیهای قبل به شکل بازی انتقاد داشتم و گفتم از بازی با فولاد شکل بازی بهتر شد.
*از نوع جنگیدن و بقیه کارهای شاگردانم راضی هستم.
*نمیدانم نقش دلالها که فوتبال پایه را نابود میکنند، چیست.
*دروازهبانهایی را به تیم امید ایران دعوت میکنند که دیده نمیشوند.
*به منصوریان گفتم باید آرامش داشته باشد.
*ذوبآهن باید 10 نفره میشد.