به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، با حضور مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس کل دادگستری و شهردار زنجان پروژه احداث ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی زنجان به صورت رسمی در حضور کارکنان این اداره کل کلنگ زنی شد.