آیین بهرهبرداری از ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی
آیین بهرهبرداری همزمان از ۱۵ ایستگاه شارژ خودروی برقی در هفتادمین پویش امید و افتخار عص امروز (دوشنبه ۶شهریور ۱۴۰۲) با حضور زاکانی شهردار تهران و علیآبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۱۷۲۱
تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
خبرگزاری میزان
-