راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران هلال احمر

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات، گفت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران به صورت روزانه در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزه‌های مختلف بیمه، درجه‌بندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و سایر امور، راه‌‎اندازی شده است.

محمودی افزود: امدادگران استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشته‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران مربوط به ابهامات بیمه‌ای، امریه سربازی و حق‌الزحمه بوده است.

گفتنی است، سامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است.

انتهای پیام/