خبرگزاری میزان_ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود درباره دیدار و گفتوگو با همتای روس نوشت: در مسکو گفتوگوی مهم و نتیجهبخش با آقای لاورف در موضوعات دوجانبه، منطقهای و بینالمللی داشتم.
وی همچنین اضافه کرد: پیگیری توافقات روسای جمهور و تبادل نظر در مورد معاهده جامع و همکاریهای بلندمدت و حضور در کمیسیون روابط خارجی دوما و در پایان افتتاح خدمات صدور کارت ملی هموطنان ایرانی در سفارت.
انتهای پیام/