خبرگزاری میزان_ لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: مطابق با آنچه که دریافتهام یک تیم فنی از آژانس بینالمللی انرژی اتمی این هفته به تهران خواهد رفت.
این خبرنگار در ادامه همچنین به نقل از رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی نوشت: ما باید فرایند رسیدن به تواناییهای نظارتی و راستیآزمایی بیشتر را شروع کنیم. ما این کار را در روزهای آینده انجام خواهیم داد. من یک تیم فنی به منظور اجرای این کارها اعزام خواهم کرد. امیدوارم که با مشکلی مواجه نشویم.
انتهای پیام/