واکسیناسیون 26 هزار نفر از کارگران شهرداری تهران
مراسم آغاز طرح واکسیناسیون ۲۶ هزار نفر از کارگران شهرداری علیه هپاتیت ب امروز (8 بهمن) با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری پایتخت برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۱۳۷۸۴
تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
خبرگزاری میزان
-
عکاس: امیرعباس قاسمی