خبرگزاریمیزان - حزب الله لبنان در بیانیهای حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و بیمارستانها و مجروحان را به شدت محکوم و اعلام کرد: از مقابله قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین و جناح های مقاومت فلسطین در برابر ماشین ترور صهیونیستی قدردانی می کنیم.
حزب الله در این بیانیه افزود: ما تجاوزات رژیم صهیونیستی به این اردوگاه و اقدامات تروریستی نیروهای اشغالگر و یورش به بیمارستانها را به شدت محکوم میکنیم.
گروه مقاومت لبنان تاکید کرد: ما دستان مبارزان شجاع مقاومت را که با خون پاک خود طلوع پیروزی نزدیک فلسطین را مینویسند، میستاییم.
انتهای پیام/