خبرگزاری میزان_ علیرضا فخاری استاندار تهران اعلام کرد: بهعلت سرمای هوا و مدیریت مصرف گاز ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت در روز یک شنبه فعالیت خواهند کرد. یکسوم بانکها هم از ساعت ۹ تا ۱۳ باز هستند.
وی همچنین ادامه داد: تمام مدارس استان به صورت غیر حضوری می باشد و امتحانات پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار می شود همچنین مابقی مراکز آموزش استان تعطیل میباشند.
طبق اعلام استانداری تهران تصمیمگیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان، بهعهده خود دانشگاههاست.
انتهای پیاام/