
به گزارش گروه ورزشی ، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت هایی را مطرح کرد که گزیدهای از آن را در ادامه میخوانید:
*با توجه به نتایجی که تیم نفت و ما کسب کردهایم قطعاً بازی سختی خواهیم داشت.
*امیدوارم باشگاه پرسپولیس به توافقی که کردهایم، عمل کند و تا چند ماه دیگر تسویه حساب مالیاتی من را انجام دهد و پرسپولیس هم بتواند به کارش ادامه دهد.
*ما 2، 3 بازیکن مصدوم داریم که به این دیدار نمیرسند.
*تیم ما کمتر از تیمهای دیگر نیست و به لحاظ فوتبالی برای حضور در مرحله پلیآف و مرحله اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشکل خاصی نداریم.
*مرزبان این تیم را به تازگی تشکیل داده و از تیم نفت مسجدسلیمان هنوز چیز خاصی ندیدهام و این کارمان را سختتر میکند.