
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با پایان فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا برای آبیپوشان، باشگاه استقلال پیامی را برای قدردانی از هواداران منتشر کرد.
در این پیام آمده است:
لیگ قهرمانان آسیا امسال برایمان به پایان رسید و شرمنده هوادارانمان شدیم. هوادارانی که بهترین هستند و شایسته بهترینها. ۱۰ نفره و ۹ نفره جنگیدیم اما با سری بالا از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتیم، گل آفساید خوردیم، پنالتی مان دیده نشد، مصدومیت داشتیم و اتفاقات مختلفی دست به دست هم داد و بدشانسی هم گریبانگیرمان شد.
قصد توجیه نداریم و هوادارانمان را همواره صاحب حق میدانیم. حالا هم زندگی ادامه دارد، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد را پیش رو داریم و در کنار هواداران عزیزمان با تمام قدرت در هر ۳ جبهه میجنگیم.
حمایتهای شما بینظیر است و چشم امیدمان در ادامه این مسیر سخت، همچنان به شما است. استقلال با هوادارانش معنا پیدا میکند.