خبرگزاری میزان – هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، اراک و رفسنجان به اتمام میرسد که در آخرین بازی تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:30 میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که در پایان نیمه نخست شاگردان مهدی تارتار موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد مهمان مسجد سلیمانی خود بگذرند.
برای ذوبیها در نیمه اول محمدرضا سلیمانی در دقیقه 4 و سجاد آشوری در دقیقه 28 گلزنی کردند و تک گل مسجد سلیمانیها را حسین شنانی در دقیقه 42 زد.
همچنین در دقیقه 8 صادق صادقی یک پنالتی برای ذوب آهن را از دست داد.
ذوب آهن اصفهان 2 - نفت مسجد سلیمان یک(نیمه اول)
گلها: محمدرضا سلیمانی(4) و سجاد آشوری(28) برای ذوب آهن/ حسین شنانی(42) برای نفت
کارت زرد:
انتهای پیام/