
به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، پس از پایان رقابت امیر محمد بخشی و شکست او در فینال این تکواندو کار در سالن گرم به شدت گریه میکرد که سایر هم تیمیهایش برای دلجویی از او دورش جمع شدند.
در همیت حال استاد کانگ سرمربی اسبق تیم ملی ایران کنار او آمد و ساعت دستش را به بخشی داد.
استاد کانگ گفت: به عنوان یک کرهای از آنچه اتفاق افتاد شرمنده هستم و عذرخواهی میکنم. به جای مدال این ساعت را به تو هدیه میدهم که ۱۰ سال قبل هادی ساعی به من داده بود.
انتهای پیام