بخشی: به دلیل ناداوری طلا نگرفتم/ بازی با حریف اردنی را اداره کردم
ملیپوش تکواندو ایران گفت: در مسابقه ما قبل از فینال حریف سرسخت اردنی را داشتم و توانستم در ابتدای بازی از این حریف امتیاز بگیرم و در ادامه بازی را اداره کنم.
کد خبر: ۴۴۶۷۴۷
تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
خبرگزاری میزان
-