
به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، فرود ظفری پس از کسب مدال نقره بازیهای آسیایی اظهار داشت: از جانم مایه گذاشتم ولی نتوانستم مدال طلا را کسب کنم.
وی افزود: در این چندماهه گذشته شب تا صبح تمرین کردم تا طلایم را به رهبری تقدیم کنم. این آرزوی من بود ولی نمیدانم این نقره، ارزش هدیه به رهبری را دارد یا نه.
ظفری خاطرنشان کرد: خیلی ناراحتم که طلا نگرفتم، امیدوارم در مسابقات بعدی طلایی شوم. شرمنده مردم شدم که نتوانستم مدال طلا را کسب کنم ولی در آینده جبران خواهم کرد.