
به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، شب گذشته و بعد از اینکه مهلقا جامبزرگ اولین مدال کاروان تیراندازی کشورمان را در بازیهای آسیایی کسب کرد، مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک با برگزاری یک ضیافت در دهکده محل برگزاری مسابقات پالمبانگ از این ورزشکار مدالآور کشورمان تقدیر و قدردانی کردند.
در این مراسم علیزاده سرپرست کاروان ایران در پالمبانگ، دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و سایر مسئولان حاضر در دهکده حاضر بودند و جوایزی را نیز به او اهدا کردند.