
به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، نجمه سازنچیان بعد از حذف از دور رقابتهای انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر بازیهای آسیایی اظهار داشت: اصلا تمرکز نداشتم. حریف من از کشور میزبان بود و جو سالن به قدری شلوغ بود و تماشاچیان تشویق میکردند که همه چیز به نفع حریفم تمام شد.
وی ادامه داد: سطح مسابقات فوقالعاده بالا بود. بهترینهای آسیا اینجا بودند، اما در مسابقات تیمی همه چیز را جبران خواهم کرد.