
به گزارش خبرنگار اعزامی به اندونزی، علیرضا رحیمی در خصوص دیدار تیمهای ملی ایران و قطر اظهار داشت: همه از قدرت تیم ملی قطر مطلع هستن آنها تیمی چند ملیتی و بسیار قدرتمند هستند و مطمئن باشید تا مراحل نهایی رقابتها صعود خواهند کرد.
وی افزود: شکست در این مسابقه به نفع ما خواهد بود چون در دور بعد با بحرین و ژاپن بازی خواهیم کرد.
رحیمی در ادامه گفت: در دور بعد فرق زیادی بین ایران و سایر تیمها نیست و فقط اشتباهات است که نتیجه را مشخص میکند.