احمد جعفری در گفتوگو با میزان، اظهار کرد: با گذشت شاکیان 23 جوان زندانی جرایم مالی غیرعمد در قالب پویش به حرمت امام حسین(ع) میبخشم، به آغوش خانواده بازگشتند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف گلستان گفت: این مددجویان به علت ناتوانی در پرداخت دیه و بدهی ناشی از تصادفات، مهریه و ورشکستگی مالی، 3 و نیم میلیارد تومان، زندانی بودند.
وی افزود: با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران، شاکیان از بخشی از بدهی خود گذشتند و به این ترتیب این جوانان از زندان آزاد شدند.
سال گذشته نیز با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان گلستان و گذشت طلبکاران ۳۶۴ محکوم به زندان، آزاد شدند.
انتهای پیام/