محمود کلهر در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی شب گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم لیگبرتر فوتبال اظهار داشت: بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس بارفنی بالایی نداشت و شاگردان یزدی فقط به دنبال یک امتیاز بودند که به هدفشان هم رسیدند.