
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، یحیی گلمحمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر صحبتهایی را مطرح کرد که گزیدهای از این صحبتها را در زیر میخوانید:
*در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد.
*بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند و از آنها تشکر میکنم.
*از کسب این 3 امتیاز بسیار خوشحال هستیم.
*داوری خوب بود و اعتراضات هم که طبیعی است.