
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر صحبتهایی را مطرح کرد که گزیدهای از این صحبتها را در زیر میخوانید:
*بازی زیبا و هجومی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.
*اگر بازیکنانم از روی شکم سیری بازی نمیکردند، گلهای بیشتری میزدیم.
*سال گذشته دستمان بسته بود اما امسال بازیکنان خوبی جذب کردیم.
*امیدوارم در چینش داوران دقت بیشتری صورت گیرد.
*دروزاهبانهای خوبی داریم. احمدی یک مصدومیت جزئی داشت و گوهری هم در این دو مسابقه خوب کار کرده است.