ظهر چهارشنبه ۳ مرداد از یک فناوری جدید حوزه کوآنتوم در مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با حضور دکتر صالحی (رییس سازمان انرژی اتمی)، غلامی (وزیر علوم) و ستاری (معاون رییس جمهور) رونمایی شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، روز گذشته از یک فناوری جدید حوزه کوآنتوم در مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با حضور دکتر صالحی (رییس سازمان انرژی اتمی)، غلامی (وزیر علوم) و ستاری (معاون رییس جمهور) رونمایی شد.
منبع: ایسنا
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.