حجتالاسلام والمسلمین محمدصادق اکبریدر گفتوگو با میزان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تلاشهای صورت گرفته توسط مقامات قضایی، اداره کل زندانها، اعضای شورای حل اختلاف و ستاد دیه مازندران 12 نفر از محکومان به قصاص نفس آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری مازندران ضمن قدردانی از خانواده های اولیای دم افزود: فراهم کردن شرایط آزادی زندانیان محکوم به قصاص با اخذ رضایت از اولیای دم و رسیدن به صلح و اصلاح ذاتالبین بویژه در پروندههای قصاص، باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: گذشت، صلح و سازش ریشه در فطرت بشری دارد و در آموزههای دینی و فرهنگی ما به کرات به این امر پسندید تأکید گردیده است.
انتهای پیام/