خبرگزاری میزان - محمد طیبی، مدافع فصل گذشته صنعت نفت آبادان پس از توافق با مدیرعامل این باشگاه برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.
صنعت نفت روز گذشته 3 بازیکن از لیگ دسته اول به خدمت گرفت.
انتهای پیام/