خبرگزاری میزان – شبکه تلویزیونی پخش ملی انگلیس قصد دارد تا هزار کارمند خود را طی چند سال آینده به عنوان بخشی از برنامه صرفهجویی سالانه 500 میلیون پوندی کاهش دهد.
به گزارش «بلومبرگ»، این بخشی از برنامه بیبیسی برای تبدیل شدن به یک سازمان رسانهای دیجیتال است که توسط مدیر کل این شبکه در سخنرانی برای کارکنان تعیین شده است.
بر این اساس، بیبیسی اکنون یک کانال خبری 24 ساعته برای مخاطبان انگلیسی و بینالمللی خواهد داشت و پخش آن در شبکههای جانبی متوقف میشود.
این طرح پس از آن صورت میگیرد که «نادین دوریس»، وزیر فرهنگ انگلیس بارها از مدل بودجه این شبکه انتقاد کرده است.
او همچنین خصوصیسازی بحثبرانگیز کانال 4 انگلیس را که دولتی بوده، اما با بودجه خصوصی تامین میشود، ادامه داده است.
انتهای پیام/