خبرگزاری میزان - با توجه به نبود برنامههای بینالمللی از سوی فدراسیون جهانی ووشو طی 2 سال اخیر که موجب بیانگیزگی ورزشکاران شده است، فدراسیون ووشوی ایران در تلاش است تا دوباره جام پارس را برگزار کند.
این مسابقات به نام ایران در فدراسیون جهانی ثبت شده و تنها تورنمنت بینالمللی در سطح جهان محسوب میشود.
آخرین دوره این پیکارها، تیرماه سال 1397 به میزبانی گرگان و با حضور تیمهای سوئد، ویتنام، هند، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، لبنان و ایران برگزار شده بود.
اکنون مسئولان فدراسیون ووشوی ایران در تلاش هستند تا هشتمین دوره مسابقات را در سال جاری برگزار کنند. این مساله بستگی به پیدا شدن حامی مالی دارد چراکه برگزاری چنین رویداد بینالمللی قطعاً هزینههای زیادی خواهد داشت.
انتهای پیام/