
امیر سلطانی در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال خوزستان و انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: در سال پیشرو به دنبال تغییرات بنیادین در استقلال خوزستان هستیم که این اتفاق در ادامه روندی است که از زمان حضور ما در این تیم شروع شده است. مهمترین هدف ما امسال معرفی استعدادهای استان است.
وی افزود: با توجه به مشکلات مالی که استقلال خوزستان دارد برنامه ریزی ما این است که از داشتههای مان یعنی این سرمایههای فوتبالی استفاده ببریم. باشگاه استقلال خوزستان ۱۷ میلیارد بدهی دارد که متاسفانه با برنامه ریزی اشتباه و جذب بازیکنان خارجی که پول آنها داده نشده، شاهد چنین اتفاقاتی در تیم هستیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: در راستای استفاده از پتانسیلهای استان تصمیم به حضور صمد مرفاوی در کادرفنی تیم گرفتیم چون معتقدیم اگر برای مربیان داخلی به خصوص مربیان بومی استان شرایط مهیا باشد اختلاف چندانی بین آنها و مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران نیست.
وی ادامه داد: درخصوص بازیکنان و فهرست ورود و خروج تیم هم صمد مرفاوی تصمیم میگیرد، اما به دنبال این هستیم که از تمام توان و استعدادهای بومی خودمان به بهترین شکل بهره ببریم و سعی کنیم از حجم انباشتههای بدهی باشگاه به این طریق کم و در سالهای آینده با معرفی بازیکن تیم را خودکفا و به درآمدزایی خوبی برسانیم.