
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امروز (چهارشنبه) لیستی در خصوص تعداد ورزشکاران اعزامی از ووشو به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ منتشر شد که در آن تعداد سانداکاران اعزامی به جاکارتا در بخش آقایان ۳ و در بانوان ۲ نفر اعلام شد. همچنین تالوکاران بانوی اعزامی به بازیهای آسیایی ۴ نفر اعلام شدند.
مهدی علینژاد در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این سهمیه اعلام کرد: فکر میکنم اشتباهی رخ داده است، چون ما در بخش ساندا ۴ ملیپوش در بخش آقایان به بازیهای آسیایی اعزام میکنیم نه ۳ نفر!
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است ۴ تالوکار در بخش بانوان به جاکارتا اعزام شوند، گفت: خیر اصلا همچین چیزی نیست. ما ۳ تالوکار در بخش بانوان اعزام میکنیم.