به گزارش گروه بینالملل ، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیهای از نگرانی این کشور درباره "نقض حقوق بشر" در کره شمالی خبر داد و اعلام کرد به فشارها برای بازخواست از کسانی که مسئول نقض حقوق بشر در کره شمالی هستند، ادامه خواهد داد.