ویسی: اینقدر بی‌عرضه و بی‌لیاقت بودیم که موفق نبودیم/ بازیکنان ما بی‌خیال و ورشکسته بودند/ به مردم و باشگاه قول دادم در لیگ برتر می‌مانیم