به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه با انتشار پستی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: برای حفظ انسجام ملی، بایستی عوامل نفوذی را كه به اقوام اهانت میكنند و بر آن اصرار دارند، از دستگاههای تبليغاتی اخراج كرد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.