به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نشست «نقد و بررسی تجربه جمهوری اسلامی ایران درحوزه فرهنگ و رسانه» عصر امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) ازساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی برگزار میشود.
این نشست با سخنرانی سید محمد حسینی،وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و به آدرس خیابان پاسداران، خیابان قبا، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی برگزار میشود.