
به گزارش گروه فضای مجازی ، در
راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن راهپیمایان تهرانی با در دست گرفتن تصاویری از محمدعلی جعفری
فرمانده سپاه پاسداران، از سپاه درخواست داشتند که از کسانی که دی ماه امسال اغتشاشاتی در کشور بوجود آوردند تقاص بگیرند.
بر روی این پلاکاردها نوشته شده است
«مالک اشتر علی تقاص انقلابی» و همچنین بر روی این پلاکاردها جملهای از رهبر معظم انقلاب با این مضمون که «خسارت این چند روز آمریکا به کشور بیتقاص نخواهد بود» بر روی این
پلاکاردها وجود دارد.
منبع: مهر
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.