به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد مسجد جامعی در چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از روش های شهرداری پس از بارش برف در شهر، استفاده از نمک برای جلوگیری از یخ زدگی و نمک پاشی است.
وی افزود: در زمان بارش برف، شهرداری تهران گاهی بیش از اندازه از نمک استفاده می کند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین شده برای جلوگیری از استفاده بیش از اندازه در نمک زمان بارش باران در شهر خاطرنشان کرد: برای میزان استفاده از نمک در زمان بارش برف، مصوبه ای تهیه شده و باید این مصوبه مد نظر قرار گیرد.
مسجد جامعی در رابطه با عوارض استفاده از نمک برای درختان شهر اظهارکرد: باید قاعده ای برای مصرف نمک به کار گرفته شود تا عوارض بلند مدت آن را شاهد نباشیم.