کریمی: تیم را تحویل گرفتیم 37 بازیکن در تمرین حضور داشتند!/ 2 مربی بودند که پول می‌گرفتند و بازیکن می‌آوردند/ طلبم از نفت را باید در وصیت‌نامه‌ام بنویسم